İnfografik Nedir ? Nasıl Yapılır ?

İnfografik, bilginin görsel olarak ifade edildiği bilgi grafikleridir. Yaşadığımız çevreyi, etkileşimde bulunduğumuzher şeyi daha iyi anlamanın ve hayatı kolaylaştırmanın bir yoludur. Bilgilendirme grafikleri ya da infografikler; bilgi, veri ve bilgi birikimlerini görsel olarak sergileyen grafiklerdir. Bu grafikler çok karışık konuları işaretler, haritalar ve teknik yazarlık ile çok kolay ve açıklayıcı bir şekilde anlatmamıza yardımcı olur.Ben de size bugün nasıl infografik hazırlanır onu anlatacağım.

1.Adım
Öncelikle piktochart.com a giriş yapıyoruz.


2.Adım
Daha sonra sitede bulunan sign up kısmından yeni bir hesap oluşturup giriş yapıyoruz.


Burada karşımıza gelen Dashboard sayfasında hazır infografik şablonları bizi karşılıyor.Bu kısımda istediğimiz şablonu seçip düzenlemeye başlayabiliriz.

3.Adım
Ben aşağıda gördüğünüz şablonu seçtim ve kendime göre düzenledim.


4.Adım
Düzenlememiz bittikten sonra önce sağ üst köşeden save diyerek çalışmamızı kaydediyoruz.Daha sonra download diyerek infografik çalışmamızı indiriyoruz ve sonuç ortada...


Blogger da blog nasıl açılır hakkında oluşturduğum yukarıda bulunan infografik size örnek olabilir.Kendinize iyi bakın bu dersimizin sonuna geldik...


Ali TARHAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder