Google Online Sertifikaları



Evet arkadaşlar bu yazımda geçtiğimiz haftalarda size bahsettiğim Google Sertifika Eğitimleri hakkında konuşmak istiyorum.Google Dijital Atölyeye, Google hesabımızla giriş yapıyoruz ve 23 tane konudan istediklerimizi seçerek eğitime başlıyoruz.Ben genel anlamda eğitimleri merak ettiğim için 23 konuyu seçtim ve toplamda 89 ders aldım.


Derslerin içeriğine değinecek olursak arama ağı, web analizi, reklamcılık, sosyal medya, mobil, Seo gibi konulara değinilmiş.Eğitimler herkesin anlayabileceği düzeyde sade, açık ve anlaşılır şekilde düzenlenmiştir.Derslerde video süreleri 2-4 dakika arasında tutulmuş ve öğrencileri çok sıkmadan doğrudan ihtiyaçları olan bilgi verilmiştir.Aynı zamanda dersin alt kısmında bulunan kısımdan transkripti görüntüle diyerek video da anlatılan konunun metin halini okuyabilirsiniz.



Konuyu anladıktan sonra hemen alt kısımda bilgini sına butonuna basarak 3-4 soruluk yada 1 soruluk testi kolayca cevaplayarak eğitimlere devam edebilir ve sonunda benim gibi sertifika sahibi olabilirsiniz.Eğer önceden az bir bilginiz varsa toplam 3-4 saat gibi bir sürede bu eğitimleri tamamlayabilirsiniz.Eğer fazla bilginiz yok ilk defa bu eğitimleri alıyorsanız da en fazla 4-5 saatlik bir sürede eğitimi bitirebilirsiniz.Hepinize sertifika alma yolunda başarılar.Şimdiden kolay gelsin...

Ali TARHAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder