Blogger Tema Yükleme

Evet arkadaşlar daha önce blogger ile blog oluşturma ve blogger da sayfa oluşturma hakkında yazı yazdım.Şimdide bir çoğunuzun merak ettiği diğer bir konuya geçiş yapıyoruz.Eğer varsayılan blogger temalarından sıkıldıysanız ve değişiklik yapmak istiyorsanız bu yazım tam size göre.Temamızı değiştirmeden önce yeni bir temaya ihtiyacımız var.Bunun için internette arama yaparak binlerce ücretsiz şablon bulabilirsiniz.



İşinizi kolaylaştırmak adına yukarıda birkaç site önerisinde bulundum.Bu siteleri ziyaret ederek tema indirebilirsiniz.



Siteye giriş yaptıktan sonra download diyerek rar dosyası şeklinde temamızı indiriyoruz.Daha sonra blogger anasayfamıza giriyoruz.


Daha sonra sol da bulunan menü üzerinden Tema kısmına giriş yapıyoruz.


Bu kısımda bulunan sağ üst köşede ki Yedekle/Geri Yükle  seşeneğine tıklıyoruz.


Daha sonra açılan pencerede dosya seç diyerek indirdiğimiz rar dosyasını seçiyoruz ve Yükle diyerek tema değiştime işlemini tamamlıyoruz.Artık istediğiniz tema ile blogunuzun yeni bir görüntü almasını sağlayabilirsiniz.



Benim kullandığım temam bu sizde temaları yükleyin.Herhangi bir sorun yaşarsanız yorum yapabilir veya mesaj atabilirsiniz yardımcı olurum.

Ali TARHAN

1 yorum:

  1. Blogger Tema Yükleme
    "Blogger Tema Yükleme" Ben de aynı konu hakkında bir yazı yazmıştım.
    Sizinkisi de güzel...
    Başarılar :)

    YanıtlaSil