Blogger İle Bir Blog Sitesi Nasıl Kurulur

Bu gün sınıf ortamında blogger ile bir blog sitesi nasıl kurulur onu inceledik.

1.Adım :

Öncelikle kendinize bir Google hesabı açmanız gerekmektedir. Burayı tıklayarak Google'dan kendinize bir hesap açın.

2.Adım :

Aşağıdaki resimden de anlaşıldığı gibi, blogger.com sayfasına giderek açmış olduğunuz Google hesabınız ile giriş yapın.

Ya da Blogger.com sayfasına gittiğiniz de "blog oluşturmaya başlayın" butonunu tıklayın. Karşınıza aşağıdaki gibi bir sayfa açılacaktır. Bu sayfayı adım adım yapmanız gereken adımları takip ederek doldurun.


3.Adım :

Blogunuza bir isim verin. Örneğin "profesorteknoloji" gibi...

4. Adım :

Bu adım da kendinize bir şablon seçiyorsunuz. Blogger bu konuda gerçekten size bir çok seçenekler sunuyor. Seçmiş olduğunuz şablonun arka plan rengini, kaç sütunlu olması gerektiğini ve bu sütunların genişliklerini, şablon renklerini, yazı karakterlerini, vs...bunun gibi bir çok özelliğini beğeninize göre değiştirebiliyorsunuz.

5.Adım :

Bu adıma geldiğinizde neredeyse blogunuz tamamdır. Şimdi de blogunuza ilk yazınızı yazarak blog dünyasına ilk adımınızı atmış olacaksınız.
Hepsi bu kadar. Artık bir blogunuz var.

Ali TARHAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder